gulsenkryl34 Bebeğim 2 gün önce doğdu eve geldik gece sürekli ağladı gaz sancısı gibi geldi gazını çıkarıyorum ama tam çıkmıyo mu acaba birden bire bişey yokken çığlığı basıyor susuyo doğru düzgün emmiyor dün akşamdan beri kaka yapmadı sizce sebebi nedir
ozlemcyhn gulsenkryl34 Benim kızım 3.günden itibaren ağlamaya başlamıştı hiç aklıma gelmemişti doymuyor olduğu sonra 15.günün sonunda ağlaması bitmeyince gece gündüz mama denemek istedim ama bir gece öyle ağladı ki o ağladı ben ağladım mama yaptım getirdim yedi kollarını saldı böyle aralıksız 2 saat uyudu yavrum o kadar kendimi suçlamıştım ki ama sonra yine ağladı aşırı gazlı bebeğim vardı sütüm doyurucu değildi onu anlamış oldum
Almilaikra Sütun az geliyor olabilir benim bebeğimde ilk gece çok ağlamıştı sürekli emziriyordum ama sütum gelmiyormus açlıktan ağliyormuş meğer kilo kaybı olmuştu 15gun mama verdim dogum kilosuna gelince bırakabilirsiniz azaltarak demişti öyle yaptım
gulsenkryl34 Almilaikra bende şimdi sütümü sağdım 10 dakika boyunca bi kaç damla süt geldi sadece açlıktanmış demekki 🥺
adaatuna gulsenkryl34 kaka olmaması normalde çiş olmadı gerek bence doktorunuzla hızlıca görüşün mama takviyesi önerebilir
Gakkoyenge Bebeğim 4 günlükken ciddi gaz sorunu yaşadık olmaz değil oluyor gazı çıktığı an rahatlıyordu
Almilaikra gulsenkryl34 Hemen bı doktora gotur mama başlatırlar muhtemelen ama sen gitmeden yine 30cc mama ver 2saatte bir beslemen gerekiyor sarılık olmasın ama mutlaka bı doktora git
aley1711 @“gulsenkryl34” 2 günlük bebek gazlanmaz. Muhtemelen sütün az geliyordur. Ben de hastaneden geldiğimde aynı durumu yaşadım ve sütü sağdığımda çok çok az geldi Mama verdim o gece