DrkAyz ben bu meseleyi doktorumuza sormuştum hatta gece emzirmesini bile kesecektim . Bebeğinin sana daha çok ihtiyacı var demek ki çalıştığın için seni özlüyor olabilir devam et emzirmeye onun sana ihtiyacı var demek ki demişti . ☹️ vicdanen rahat edemedim şimdilik erteledim 🙈