Kızlar kızım 2 gündür dişini tutuyor ağlıyor dişim diye. Onu yapmadan 1 gün önce gorumcemin kızı dişi için agliyordu ertesi gün benim kız yaptı gerçekten dişi mi ağrıyor psikolojik olarak mı etkilendi yapıyor bilmiyorum daha önce diş doktoruna götürdüm dişinin bı kactanesine çürük var ama doktor bunlar leke dedi gösterdigi disinde de bişey yok ne yapsam acaba tekrar diş doktoruna mi gotursem