aslihan48 Merhaba hanımlar doğuştan trombosit düşüklüğü var sürekli kontrole gidiyoruz doktorlar kesin tanı koyamıyorlar başına gelen varmı
Ozooo aslihan48 değeriniz kaç acaba çünkü bizim bu değerimiz de çok yüksek geliyor demir eksikliğinden dolayı ama
gurbetmm Merhaba benim 3 yasinda oglumdada bir anda düştü sürekli kontrollere gidiyoruz cam yaymasi diyet tüm kanları temiz gözüküyor ama 7 aydır hicbirsey yapmıyorlar sizin durumunuz nasıl şuan kaça düşüyor pltsi