edaekici
Doğalgaz yardımı için eğer e devlet üzerinden yapamadıysanız sosyal yardım kurumuna gidin ordan başvuru yapın ilk defa alacaksınız değil mi?
Şubat ayında başvuru yapılıyor diye söylemişti ordaki görevli hanımefendi eğer size yakınsa sosyal kurum oraya gidebilir msiiniz garanti olsun ☺