civcivoz Dedektifgadget doğar doğmaz alınan kanda bir sorun yoktu sonrasında sağlık ocağında alinanda tiroid yüksek çıktı diye tekrar çağırıp aldılar sonra temiz çıktı anneden geçen hormonlardan dolayı olabiliyormus
selly0606 Bizim ilk topuk kanımızda yüksek çıkmıştı 2.de normal çıktı. Bazen yetersiz kan alımı yada bekletilmesi gibi şeyler sonucunda yanlış çıkabiliyormuş, bekleyin inşallah yoktur
Dedektifgadget selly0606 inşallah 🤲 bende öyle düşündüm ailede genetik bir triod hastalığı yok diye biliyorum çünkü
Dedektifgadget civcivoz bizim iki kere topuk kanı alındı hangisi çıktı bilmiyorum bugün 3. Topuk kanı alındı
hddd Bizim de başka birşey yüksek çıktı 2. Kez aldı sağlık ocağı birşey çıkarsa ararlar yoksa aramazlar dedi aramadılar sukur