terliklerimlegeldim Linaamom Acıbadem sigortadan bizimkisi Ocak başında yenilendi, 57 bin oğlumun ve benimkisi. Geçen sene çok çok altındaydı bu rakamın
Benbenim2 Linaamom kızım ve bana yaptırdık 20 bin tl axa sigorta bende kızımda yılda 10 hakkımız var yatışı hepsi içinde
MihrimahVeAnnesiii terliklerimlegeldim neleri kapsıyor acaba ya bana çok pahalı geldi 3 ay önce oğluma ve kızıma 10 bine yaptırdık
kelebek_17 terliklerimlegeldim Acıbadem sigortayı Acıbadem hastanelerinde kullanmayı denediniz mi acaba, kullandıysanız hiç para ödemeden muayene olabildiniz mi? Bizimde geçen yıl Acıbademdi bu yıl yenilemedik daha yüksek fiyat çıkardılar araştırıyoruz. Fakat her hastanede para ödemeden muayene olduğumuz halde, Acıbadem de çok çok yüksek paralar ödüyoruz. Kendi hastanesinde kullanamadık, onun için sordum 🙈
terliklerimlegeldim Benbenim2 Ay sizinki baya uygunmuş aslında biz çok para verdik eşimin çalıştığı şirket kendisine ücretsiz yapıyor, bizimkisi ücretli ama baya fark varmış arada. Memnun musunuz axa dan daha önce kullandınız mı ya da?
Bebitombuyuyor Benbenim2 bi hafta önce axadan eşimle oğluma yaptırıdm 10 bin tuttu. 10 kez muayne hakkı var. Sizde neden fazla tutmuş
SBilge Linaamom Geçen hafta oğlumla bana yaptırdık, Allianz, 13.500TL civarıydı, hafta sonu faydalandım hatta, daha önce tanısı konulmuş hastalıklarda faydalanamiyoruz, 10ar muayene, yatış hakkı 3ay sonra başlıyormuş sanırım
Biz3kisiyiz_ SBilge aa çok uygunmuş ya ben geçen sene sadece kızıma 8 bin ödedim Acıbadem di. Çokta Acıbadem olmasının avantajı yok aslında gittiğim hastanelerde Allianz da geçiyor çünkü bu sene Allianz yaptırayım bari
hanimefendii Linaamom Biz quick yaptırdık oğlum ve ben 8500 TL. En uygunu buymuş galiba bizim de öyle büyük bir işimiz düşmüyor zaten. Yatış tahlil vs her şeyi dahil. Diş tarama ve check up hakkımız da varmış. Bir de online diyetisyen faydalanmayı düşünüyorum 😅
terliklerimlegeldim Biz3kisiyiz_ Geçen sene 17 bindi ikimizin bu sene çok fazla çıktı sebebini sorduğumuz da kullanımınızdan dolayı profesöre muayene olmuşsunuz hep dendi. Birde genel artışmış maliyetlerden dolayı.
Themom_ Linaamom bebeğim 15 günlükken yaptırdı eşim benm üstümden kızıma ikimizin 14,500 dü tamamlayıcı mayıs ayının başında yaptırdık neredeyse 1 sene olacak
Mlk026 22 bin axa oğlumla ben ama bu sene 2. Kez yaptırdık ve ilk sene çok fazla kullandığımız için indirim olmadı. Tavsiyem 3 sene üst üste yaptırın 3 sene yaptırınca ömür boyu yenileme garantisi veriyorlar ve allah korusun önemli bir hastalık çıkarsa sigortayı tekrar yenileyebiliyorsun.
1Eczacanne Linaamom yani oğlum için 5k kendimiz için de 3700 tl civarı ödedik ama bizim doktorun tss anlaşması yok maalesef