Ya hanımlar valla artık bi akıl verin böyle varya avazım çıktığı kadar bağırmak kafamı duvara vurmak istiyorum artık,ne zor şey ya çocuk bakmak vallahi delireceğim artık, çocuk neredeyse iki yaşına geldi ama ağzına yemek sürmez sürekli ağlar sebepli sebepsiz,abartmiyorum ama iki gündür ağzına hiçbir şey sürmüyor ,normalde de yemiyor ama özellikle iki gündür yemin etmiş sanki , bisküvi deseniz bile yemiyor ya çıldırcam,ben bu çocuğu yemeğe nasıl alıştırcam yaa,ya varya öyle bi kaka yapıyor ki kupkuru taş gibi,korkuyorum artık ben napcam böyle,ne denediysem yok fayda etmedi etmiyor ,birlikte hazırladık kahvaltısını inşallah yer bu sefer dedim , önüne koydum zorlamadim bile ,ama başladi çığlık atmaya yemekleri yere saçmaya ,delirmeme ramak kaldı artık,ben çocukları öyle çok severdim ki oglumdan sonra çocuktan soğudum yemin ediyorum yaa,sanki hepsi oğlum gibiymiş gibi ama milletinkini de görüyorum benim oğlum gibisi yok yaa