Belisim_ Devlet hastanelerinde özeller de yapıyor 2.aya kadar yapılması iyiymiş. Kızım 35 günlük yarın gidicez.
Doktorumuz 28.gğnden itibaren yapılıp erken tanı koymamız gerek bişey varsa dedi.
İlk kızımda 2.ayı dolunca yaptırmıştık özelde bişey cıkmamıştı.
Normal ultrason ile kalçasınınkemiğime bakıyor 5 dk sürmüyor hemen sonuc yazıp verıyorlar