Sarahh 1burc sıvı , en çokta komposto, bulgur , baklava felan yiyin bide her yarım saate bir emzirin emdike sütünüzde gelir. Bideki sezeryan olunca süt biracık geç geliyormuş vucut doğuma hazırlanmadan doğum olduğu için
Aslaninannesi26 1burc ben normal doğum yaptım 3 gün sütüm gelmedi. Sezeryan oldum da o yüzden yok diye düşünmeyin alakası yok. Bol emzirmeye çalışın olmasa da emzirin meme de tutun. Ten tene temas yapın bol bol kucağınızda olsun. Bol sıvı tüketin. Ve en önemlisi sabredin gelecek çevreyi kesinlikle duymayın bana da herkes normal doğum oldu nasıl sütün olmaz baskısı çok yapmıştı lütfen çevreye kulağınızı kapayın ve sabredin gelecek 🌸🙏🏻
Cerennx 1burc duşa girdinmi? Duş al youtubeda emzirme masajı var onu izle ve uygula bende direk geldi çok şaşırdım hoşaf kaynatın için her öğünle
1burc Sarahh bebeğim memeyi istemiyor emziremiremiyorum emzirmeye çalıştıkça katılacak gibi ağlıyor hala şırınga ile besleme yapıyorum sütümü sağıyorum ama üç şırınga ancak çıkıyor emmediği için sütümün kesilmesinden çok endişe ediyorum çevrenizde böyle durumu yaşayan var mı nasıl emzirebilirim meme reddi çok fazla
1burc Aslaninannesi26 emmese de meme de dursa bile ten temasından yine de artar değil mi sağma yapıyorum Şuan 3 şırınga ancak çıkıyor
refresher İlk günler bebeğin mide kapasitesi çok küçük o gelen damlalar bile doyuruyor, siz bol bol emzirin, duşta sıcak suyla göğüslerinize masaj yapın, bol sıvı tüketin, fırsat buldukça dinlenin gün geçtikçe artacaktır
1burc refresher evet o masajları yaptım etkisi oldu sıvı alıyorum biraz daha ten temasını arttırayım o halde teşekkür ederim
Canobebek 1burc lütfen öncelikle etraftaki sesleri ya da size olumsuz yöneltmeleri duymamazlıktan gelin. Ben de sezeryan doğum yaptım 4-5 gün sütüm damla damla geldi . Süt sağma makinasını denedim yara oldu . Hurma komposto rezene çayı incir kurusu bunlar bana süt yapıyordu . Sonrasında bebeğimle ten tene oldukça sütüm artmaya başladı ve çok şükür ki anne sütüyle büyütüyorum. Sabredin asla bırakmayın gelicektir 🌸🙏🏻
Xcbaby 1burc sut gelse de gelmese de bebeginizi emzirin surekli onun emisi getirecek sütünüzü. Bol su icin bir de gunde 3 lt en az. Sekerli komposto cay vb seyler tuketmeyin faydadan cok zarari var..
1burc Xcbaby kompostu çok iyi dediler ama. Şuan sütüm geliyor fakat az bebek emmiyor beni memede ağlamaya başlıyor şimdi de bu sorunumuz var
ezgdmrcasln 1burc Hayırlı olsun öncelikle Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻 bol bol su, komposto ve bir tavada 3-4 tane doğranmış inciri biraz suyla pişirin ardından ceviz katın onu yiyin. Mükemmel süt yapıyor. Ben bunu yedikten 1-2 saat sonra resmen süt dolup taşmıştı.
1burc ezgdmrcasln çok teşekkür ederim Şuan 7. Gündeyiz sütüm dün geldi diyebilirim ancak çok az Şuan sağdığım zaman sadece 3 şırınga çıkıyor bebeğim mama ve çıkan süt ile besleniyor ve memeyi hiç bir şekilde istemiyor ağlıyor itekliyor ne yapacağımı şaşırdım emmediği zaman sütüm kesilecek nasıl yapabilirim çözebilelim bu durumu
lia12345 1burc 3 siringa cok iyi sunu tekrarlayin doga bebeginize yetecek kadar size sut verecek, neden sutunuz olmasin ki ozel sagliik sorununuz yoksa hemen kafanizdan atin. Zaten 3 siringa cikarmissiniz ki var. 🙏🏼 Bebek cok kucuk hem siz hem bebeginiz birbirinze alisiyorsunuz. Benim bebegim sarilik oldu kilo alamadi ve tutamiyordu 1 ay boyunca pes etmedim her emzirme denemesi ardindan sagdim (gunde en az 7 kere) ve mama vermek istemiyordum kasik biberonla onu veriyordum. 1 ay sonunda o da ben de alismaya basladik. Siz de kendinize guvenin emzirmeyi birakmayin. Biraz zaman taniyin bol temas, bol emzirme.
ezgdmrcasln 1burc bol bol emzirip süt sağarak. İstemese de zorlamadan vermeye çalışın emdikçe gelecek. Uykuluyken falan verin. Mamadan önce meme teklif edin. Bir de gelmediği için zaten sinirlenip istemiyor. Bol bol su için 3 litre. Komposto tüketin kuru inciri pişirip ceviz ekleyin yiyin bunlar çok güzel süt yapıyor. E bebekte malt içicekler var onlarda güzel süt yapıyorlar mış.