1annne bunu yapmak istemenizdeki amacı anlamadım kilosu mu az diye ama emiyorsa anne sütü alımını azaltıyorsunuz mama da aynı şekilde süt yerinde zaten. Anam babam usülünü de asla hafife almıyorum hepimiz anneyiz anne usulü bizim yaptığımız işte ama bilim tıp fln ilerledi ya bişeyler bulunuyor bebeklere faydalı zararlı bunları da gözardı etmemeliyiz.
6 ay, günde birkaç öğün yemek vermek için erken 8 9 aydan sonra kahvaltı ve diğer öğün yapılır 9 aya kadar temel besin anne sütü ya da mamadır. Bunun mantığı da işte şuana kadar sıvı alan bebek birden bikaç öğün katı gıda alırsa sindirim sistemi verimli çalışmaz özellikle kabızlık çok sık yaşanır