Esooo56 Bebeğimin kalçasının yan tarafında bu şekilde benekler oluştu sizce nedir isilik olabilir mi ona göre hastaneye gideceğim yoksa her yer virüs kaynarken bebeğimi hiç hastane ortamına sokmak istemiyorum
Esooo56 Aryamlinamom 7 aylık ek gıda yiyor ama farklı bir şey vermedim vücudunda sadece resimde görüldüğü kadar var
Esooo56 busetoo evet geçmişti sonrasında canım kalın giydirmekten isilik olmuş üzerini fazla giydiriyor olabilirsiniz kızarıklık olan yere pişik kremi sürün birkac güne geçer inşallah