Oğlumun doğuştan bir yumurtalığı yukarıdaydı, dün götürdük. Ameliyat olması gerekiyor dedi. Bide hipospadias problemimiz var. Uzmana yaptırırsak ikisini aynı yapar, bir kere anestezi uygulanmış olur dedi. Bu süreci yaşayan annelerim var mı? Bizi neler bekliyor. Biraz korkuyorum.