Kizlar merhaba sezeryan doğum yaptım 55 gün sonra regl oldum 4 gün sürdü , doğumdan önce de reglim çok düzenliydi hep günü gününe olurdum. Simdi doğumdan sonra ilk reglimi oldum ama aradan yine 28 gun geçti ama 2. Reglimi olmadım 3 gün geçti. Sormak istediğim regl döngüsü hemen eski düzene girmiyor mu 2. Reglinizi ne zaman oldunuz doğumdan sonra acaba ? Korunuyorum ama şimdi regl olmayınca da eteklerim tutuştu acaba yanlış biseymi yaptık diye. Hemen düzene girmiyordur değil mi bu regl döngüsü sizinki nasıldı?