Ay hepsi mi bir olur. Geceleri gözleri kapalı ama bas bas bağırıyo zor sakinleştiriyoruz eşimle. Sürekli kucak istiyor. Almayınca anne anne diye ağliyor ne wc gidebiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. Gözünün önünden 2 sn ayrıldımmı kıyamet kopuyor. Uyutmak zaten çok zor artık. Sürekli suratıma dokunmak çimdiklemek istiyor. Değişik değişik sesler deniyor 2 gündür Şşşşş diye diye geziyor evde😂 bide babaya pas vermiyor artık hep anne hep anne önceden babayla oynardı şimdi ben yoksam babayla bile durmuyor