Doğduğundan beri kabızlık çeken bi bebeğim var.
İştahsız olmasına rağmen bu tarifi bayıla bayıla yiyiyor. Ertesi gün anında sıvımsı bir kaka.
2-3 kuru kayısı cezvede suyla haşlıyorsun 15-20dk iyice yumuşacık olana kadar
Sonra başka bi tencereye alıyosun bir çay bardağı süt(formül süt ya da anne sütü de olabilir) ve biraz bebek irmiği yoksa normal irmik koy katılığını sen ayarlıyosun.
Sonra kayısı haşlanınca çatalla ez pişen irmikli karışıma koy.