Merhaba arkadaşlar, 6 ay filan oluyor kurutma makinesi aldım. Herkes bu kadar memnunken ben birşeyleri yanlış yapıyorum herhalde diye düşünüyorum. Bana çokkkk uzun gelen bir pijamam vardı lcden almıştım artık kısa geliyor. Kızımın da birçok kıyafeti kısa geliyor küçüldü. Siz hangi programı kullanıyorsunuz yardımcı olabilir misiniz. Bazen de attığım programda kurumuyor mesela günlük programa filan attığımda. Bu sefer de iki kez çalıştırmak zorunda kalıyorum