zeyzey001 biz de 50 günlükken yaptırdık. İyi ki yaptırmışız. 10 dakika sürdü, dikişli yaptırdık. Sadece uyuşturma iğnesi yapılırken bi iki ağladı sustu hemen. Bepantol plus kremi edinin, bizim doktorumuz sünnetten sonra her alt değiştirmede onu sürün demişti. Bi de fitil veriyor doktor, ağrısı olursa diye. Her gün 2 kez verebilirsiniz demişti. Biz ilk gün 1, ikinci gün 1 kez verdik çok ilaç kullanmasın diye. Sorun yaşamadık. Sadece ilk çişini yaparken yanma olduğu için çok ağlıyorlar, insan çaresiz hissediyor, ben çok üzülmüştüm ama geçti. O yanma onu iyileştiriyor işte. 4 güne tamamen iyileşti ne ağrı ne bişey.