Merhaba kizlar.Kizlar hastalık sonrası öksürük kaldı bende.Boğazım agrimiyor ama gögusumde sanki hışırtı varmış gibi nefes alınca bisey hiss eduyorum öksürüyorum sanki o kopsa gitse bitecek ama yok yani yumuşak bir hışırtı orda duruyor Naparsam tamamen geçer acaba.Bildiginiz bisey varmi öksürüğü hemen kesen?