Aleynadinlerr03 canım ben çok çektim bunu oğlumda geceleri kaşoyıp kanatırdı yüzünü. Çok kötü olduysa kortizonlu kremi 3 gün çok az kullan sonra azalınca Bapantol sensiderm kremini kullan gün içinde sürekli nemli tut sür. Bir de bizim doktorumuz kaşıntıyı inlesin diye zaditen diye bir damla verdi yaklaşık 1 ay onı kullandı şükür geçti. Banyodan çikinca hala kızarır hemen Bapantol sürüyorum banyoyu çok uzun tutma suyu pek sevmiyor egzama