Biz de yeni atlattık 4.5 aylık bebeğim bizde ateş olmadı çok şükür ama öksürük burun akıntısı ve hırıltı vardı maalesef ciğerlerine inmişti 5 gün antibiyotik kullandık sabah akşam ve buhar yaptık 1 haftada geçti çok şükür inşallah tekrarlamaz sizde düzenli ilaç ve buhar yaparsanız geçer inşallah çok geçmiş olsun ❤️🩹