MMG Oğlum geceleri çok fazla ağlıyor. Karnı tok altı temiz neden olduğunu bulamıyorum ve o an hemen susturamıyorum. Yaşayan var mıydı acaba
Biribiri MMG 10 aylik benimde oyle eğer onu yanlış anlamadıysam uykusu bölünüp geri uykuya dalamadigi için ağlıyor destekle uyuyan çocuklar uyumayı bilmiyor eğer kendi kendine uyumayı öğrenirse uyandiginda ağlamadan yine uyur
Mikisss MMG benim oğlumda 10 ay 17 günlük.3aydir boyle.geceleri sik sik uyaniyor çığlık atıyor.en azı 3kez mama içiyor.geceler beslenmeninkesmek istiyorum.olmuyor vermeyince daha da ağlıyor hic susturamiyorum.sizinde bebek geceleri besleniyomu?