Belkı hep yazıyorum soruyorum ama, oglum 2 yas 3 aylık bazı zamanlar kusuyor işte sogukdandır, balgamdır yedıgı bışey dokunmuştur bısey olmaz dıyolar dr.a goturuyorum agrı kesıcı vıtamını antıbıyotık yazıp gonderıyor, ama ne bılım ben cok tedırgınım her zaman kusmuyo evet ama acaba bısey mı var dıyorum,
Bıde cok terliyor ınce gıydırsrm olmuyo kalın gıydırsrm olmuyo evımız mustakıl ama dogal gazlı o da pek ısıtmıyor.. Gercekten cok uzuluyorum bazen bı cocuga bıle bakamıyosun dıyolar nıye boyle zayıf dıyolar cok yedırsem rahat sız oluyor ben de anlamıyorum 😔
Sadece dertleşmek ıstedım, komsununda aynı yaslarda kızı var kadın hıç umursamıyor cocuk kusmuş hasta olmuş ne guzrl ılacı verıp arkasını dönüp yatıyor😔