Bulutsmoms arkadaşlar 14 aylık oğlum var emziriyorum adetim 1 yasına girdikten sonra gelmeye başladı ve düzensiz 7 gün geciktiği oluyodu ama şuan 15 günü geçti sizce hamilemiyim test yapmaya korkuyom hazır değilim çünkü oğlumda küçük henüz
Dunyamsensn2008 Bulutsmoms Yani geçmiş ve bekliyosun hamile olabilirsin neredeyse diğer adet tarihin gelecek yap testi valla korkunun ecele faydası olmuo
Berinimmmmm Bulutsmoms kızım yedi aylıkken bende süt korur sandım bir ay geçti günüm test yaptım hamile olduğumu öğrendim herşeye hazırlıklı olun hersey Allah'tan kolaylık veriyor çok şükür Allah
fatima Bulutsmoms sadece emzirmek gebeliği önlemiyor maalesef.. ek goda da alıyor haliyle.. hakkınızda hayırlısı olsun
Dorukunannesi03 Ayyy basligi gorunce ürperdim resmennnn 😐 seni cok iyi anlıyorum umarim degilsindir yani cok erken bence
Sin21 Bulutsmoms hayırlısı olsun hakkinızda ama bence cokta küçük değil varsa eğer o doğana kadar bYa büyür 🥰🥰
Bulutsmoms Sin21 evet varmış sabah test yaptım hamileyim şok oldum hiç hazır değilim napcam bilmiyorum😭