Sukihana Az önce başıma geldi 2.5 aylık oğlum yatakta uyurken bir anda çığlık atarak katılarak uyandı vücudu dimdik oldu kasıldı sonra sakinleştirdim ama bu normal mi ? Başına gelen var mı?
153s34 Sukihana ya gazdir yada kusmak istemis olabilir. Oglusumda geceleri oyle aglamsti 3-5 kere ve kucagima aldigim an löööpp diye kusmustu 😂
Sukihana Aslında biraz biraz gazını iyi çıkarmaya başlamıştı. Olabilir belki de evet ilk defa böyle yaptı. 🥲 inşallah bir daha olmaz çok korktum.
motherisbackk Sukihana korkma korkmaa birden gaz sancısı girmiştiir ondan öyle kasılıp bağırmıştır. Bizde bile gaz sancısı olunca ne hale geliyoruz🙃