Eşim oldu o 3 günde atlattı bugun benim de 3. Günüm git gide kötü oluyorum 3 gündür düşmeyen ateş,kusma,ishal,iştahsızlık, mide bulantısı, vucut ağrısı, ne ararsan var. Bebem var 7 aylık ona bulaşmasından korkuyorum. Babasından bulaşmadı çünkü babası yanaşmadı. Ama ben mecbur yanaşıyorum akşamları eşim bakıyor ama gündüzleri bakmaya hiç halim yok 8.ay atak zımbırtısındayız. Ne yapacağımı şaşırdım en hızlı nasıl atlatırım. Sarımsak kürü zencefil bal keçiboynuzu bunları yaptım ama yok 3 gündür belirtiler Bi türlü iyileşmedi. Doktora gittim 6,7 tane ilaç kullanıyorum ama yok yine de geçmiyor var mı önerisi olan 😔