gulsun-36 Kızlar bu saat oldu en fazla 1 saat uyumuşumdur. Gözü kapalı açmıyor ama hep bir homurtu mırıldanma halinde sürekli bir o yana bir bu yana dönmek istiyor asla derin uykuya dalmadı ve dikkat ettim hep dolunay geceleri böyle oluyor ya saçma gelecek ama bir alakası var mıdır ? Var mı benim gibi uyumayan anneler kafayı yicemmmm
bayanukuslu gulsun-36 valla canım normalde de uyumayan bi bebeğim var. Senin dediğin gibi yapıyo gözü kapalı. Dolunay zamanı giç uyumuyo. Hatta dolunay zamanı bebeğim daha önce uyuyomuş diyorum 😂
gulsun-36 bayanukuslu ahh ahh napcaz biz böyle sabaha kadar bir oyana bir bu yana dönmekten pertimiz çıktı bide dolunay eksikti 🤦🏻♀️😀
sonbezbukucu bence etkisi var 😭 kızım uyur gece 1 bazen 2 kere emmeye kalkar gel gör ki dün gece kıyametler koptu evde. emme isteği ayrı, kalkıp dolaşmak istediği ayrı, eşimide rahat bırakmadı. karı koca uykusuz baş ağrısıyla işe geldik
gulsun-36 sonbezbukucu evet kesinlikle bir önceki dolunay da da bizde sizin gibiydik bugün de böyle bilemedim valla artık anlamlandırmak güç 😥
bayanukuslu gulsun-36 bizde memeye düşkünlükte var sabah 4 den sonra memede uyuyo bide. Öyle de alıştırmadım aslında 😂😂 çok şükür bugünde yıkılmıcaz 😂😂
gulsun-36 bayanukuslu ah oda çok zormuş Allah kolaylık versin hepimize 🙏yıkılmadık ama ayakta da sayılmayız hesabı 😀