2.5 aylık kızım var biraz önce uykudan cok kötü bir sekilde aglayarak uyandı hiç
Böyle aglamamıştı şimdiye kadar , yüzü sapsarı gecmişti hatta eşime dedim benim gözlerde mi problem var diye sordum, sonra kakasını yaptı rahatladı emzirdim hatta bezini degiştirirken bize gülücükler attı doktora götürmekten vazgectik benzide sanki düzelir gibi oldu. Bu durum sizce normal mi? Ayrıca sarılık tekrar gelir mi ? İlk ayda sarılıkta olmustu