Dorukpasam Merhaba anneler emzirirken antibiyotik kullandnz mi acaba eğer kullandiysanz kaç saat sonra bebeğe süt verdignz
sokaklahmacunuu Dorukpasam bende gecen hafta kullandim etkisi yok icebilirdin dedi doktorum ama ben yinede guzelce emzirip oyle ictim ilacimi oglumu tutabildigim kadra tuttum 3-4 saat sonra emzirdim
butterflyy_ Dorukpasam mastit oldum 10 gün kadar kullandım doktorum bana da geçmez dedi ama illaki geçiyor mecburuz bazı şeylere maalesef
Fikk Kullandım ben doktor emzirmeye etkisi olmadığını söylemişti bana saat farketmez dedi ben uyuduğunda içiyordum geçmiş olsun
Rabia_hafsa1 Bende şuan kullanıyorum alerji hapı ile birlikte ama yinede tereddüt ediyorum kızım 1 yaşında ve 5 saat emzirmiyorum sonra yarım su bardağı kadar sütümü sagiyorum ama bugün kızım çok huysuzlandi galiba ilacı bırakacağım 5. Gunumdu
Rabia_hafsa1 Dorukpasam ya bana problem olmaz dediler 3 saat emmesin dediler ama ben tedbir amaçlı 5 saat yaptim içim rahat etsin diye doktor ne dedi ilacı verirken size
Rabia_hafsa1 Dorukpasam ya bebeklerimiz icin önce kendi sağlığımız mecburuz biz iyi olacağız ki onlar da iyi olsunlar 🥲
Dorukpasam Hiç bişey demedi ben kullanmaya basladm ilacı 3 saat sonra süt verbiliyorum kızım gece süt emmeden asla uykuya dalamiyor mecbur kalıyorum yoksa uzun bekletebilirdm . Ama dediginz gbi önce bizim sagligimz iyi olacak ki onlara verimli olabililelm❤️