flora823 gaz sorunu olabilir, mama içiyormu ? İçiyorsa mama için musluk suyunu kaynatmani öneririm kaynamaya başladıktan sonra 10dk kaynamali, ben cam şişelere koyup soğutup kullanıyorum. Hiçbir mama içmedi kustu aptamil hariç 2 aylıkken başladım günde 1 veya iki olarak gaz problemi artınca bütün su markalarını denedikten sonra bebek için olanlar bizim içtiklerimiz hepsi geçmeyince birde öyle deneyim dedim çok rahat ettik gaz sancısı diye birşeyimiz kalmadı. Şu an 7 aylık hazır su kullanmam gerektiği zaman karnı agrıyo kakasını yapmakta zorlanıyo kaynatıp verince ikisi içinde bir sorunumuz olmuyor çok şükür