Arkadaşlar bebeğim 7 ay 10 günlük biraz öksürük vardı bi baktım ateş 38 hastaneye götürdüm antibiyotik ve ateş düsürücü verdi 8 buçukta içirdim ama yok ateş hala aynı sirkeli su yaptım heryerine duş aldırdım yok ya nasıl bisey bu ateş ilk defa basıma geliyor ne zaman geçer 😔😔😔😔😔😔