adenmoms Emmeyi kestik deliksiz uyur derler bizde o yok 10 günü geçti ilk iki üç gün uzun uzun uyudu şimdi kalkıp duruyo sürekli 1 saattir kucağımda sallıyorum öyle duruyo uyumuyo uykusuzluktan fırlatıp atıcm şimdi