Hanımlar alerjik astım hastasıyım aşırı tikanmam olduğu için antibiyotik ve alerji ilacı kullanmam gerektiğini söyledi doktor kızım 1 yaşında ve emziriyorum doktor bir problem olmayacağını söyledi ama içim hala rahat değil ilacı kullanalı 5 gün oldu kizimin bugün dudağında ucuk cikti huysuz sürekli meme istiyo bu ilaçları kullanan var mı aranızda emzirirken ilaçlar:macrol 500 mg cetryn 10 mg