Merhaba kızlar aranızda emzirme danışmanlığı alan varmı sütünü arttırmak için sütüm az mama vermeye başladım ne yaptıysam cogaltamadim bebegim 4 aylık emzirme danışmanlığı için fiyat aldım çok uçuk rakamlarla karşılaştım ne yapiyorlarda bu süt artıyor anlamadım maddi durumu olmayan emziremicek mı mamalarda çok pahalı hemde uzulyyorum süt veremiyorumdiye ne yapicam herseyi denedim 😔