Seldaaaaaqaaq ablam kullanmıştı. Her ay veriyordu değerlerine göre yazıyordu kullanım süresini tam hatırlamıyorum ama aklımda 6 veya 8 ay kullanmıştı diye kalmış. Zor yazılan bir ilaç, ablam önce krem tedavisi gördü farklı bi ilaç yazdılar hiçbirinden sonuç alamayınca son çare roaccutane yazdılar. Benim de yüzüm bir zamanlar çok kötü olmuştu roaccutane kullanacak kadar kötü değildi ama bir an önce bitsin gitsin istiyordum o dönem yan etkilerini vs çok araştırmıştım korktuğum için doktordan talep etmedim bile. Bir sürü yan etkisi var cilt kuruluğu sebebiyle makat çatlaması bile oluyormuş bazı kişilerde yani yan etkileri herkeste farklı seyrediyor tabi doktorunuz uygun görürse yazar zaten ablam bu tarz şeyler yaşamadı kilo alımı vs de olmadı dudakları çok soyuluyordu sadece