Tekrar geçmiş olsun bundan sonra önlem alın kızlar ben eşimle konuştum bir sğre ne misafirliğe gitcez ne eve misafir kabul etcez. Özellkle kvalide illa gelmek istedi ama gelme dedşk bebek bu marta kadar böyle yapın dedi doktor . Siz ne önlem alacaksnz