canimoglum_01 gündüz küçükle büyüğü telefon vermeden ayrı odalarda tutmaya çalışma ve ilaç ve vitaminlerini vermeyle uğraşıyorum. Gece büyük uyuyunca başlıyor öksürmeye.küçükte yarım saatte bir gazdan kıvranıp ağlıyor ayağımda salllıyorum sabaha kadar.uyanacak diye uykuya bile dalamıyorum.kimseyle ne kendi evimde ne dışarıda görüşmüyorum.aylardır hastaneden öteye gidemedim markete bile.stresten 80 kg a merdiven dayadım.söyleyeceklerim bu kadar bacım.