Tugce666 evdede hasta oluyo ama dimi bazen temiz hava almasıda lazım ben mesela bi markete falan gidiyorum uzak yolu tercih ediyorum yarım saat hava almış oluyo hemde hastayken bile iyi geliyo hem bebiş yoruluyo eve gelince hemen uyuyolar sen her gün değilde 2 günde bir falan cıkar güzelce sar sarmala cıkar kocanı dinleme sen annesin en iyisini sen bilirsin