hppykds Merhaba hanımlar bebeğim 6 ay 16 günlük ama henüz ne yüzüstünden sırt üstüne ne de tam tersi dönemiyor. Bebeği geç dönenler var mı aranızda. Bu telaşlanacak bir şey mi acaba ?
ssunacicek hppykds korkma benmkşde gec döndü oda dönmyo diye post açmıstım bende iki fün sonra cart diye döndü smdide geri sırt üstüne dönemiyo bagaryo gelin döndürün diyee biz çok gelaş yapıyoruz yaa bak bende az önce 7 bucuk aylık ama anne baba dede falan demiyo diye post açtım hiç birimi yanlız değilmişiz 😀😀
laledevri35 Bazı bebekler üşengeç olabiliyor doktoruna gene sor ama zamanı vardır endişelenme bence annesi döner o da zamanla :)
hppykds ssunacicek 😂 evet annelik fazlasıyla telaş cidden. Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık sıhat versin 🌺
Rabiasrksz Bizimkidr 6.5 aylik bende tedirgindim dönmüyo diye gerçi bizimki kucak delisi oyuzden dönermi dönmezmi bilmiyorumm🤭
Oglusum5357 hppykds 6 ay 13 günlük bızde dönmüyoruz 🤷🏻♀️ herkeste bana neden dönmüyor diye sorup duruyor yanı elbet döner zaten prematüre doğdu iyi olsunlar da tembel olsunlar 😁
balliikedii hppykds bizde 6 ay 19 günlüğüz yüsüstünden sırtüstüne dönemiyor hala evde egzersiz yapıyoruz sürekli 😂
havvamete Tummy time yaptır bol bol canım. Ben çok dikkat ettim düzenli yaptırdım 3 buçuk ayından beri dönüyor. Şimdi emekleme çalışması yapıyor. İlk başlarda çok ağlıyodu şimdi şimdi seviyor. Önüne oyuncak koy dene canım bol bol günde 1 saat dursun en az
hppykds havvamete baştan beri yüzüstü durmayı sevmiyor. Koyuyorum kafsını yana döndürüp yatırıyor o yüzden pek yapmıyoruz ama daha ağırlık veriyim bu konuya. Teşekkürler canım 🌼
Alyaberenn Benim kızım da 6 ay 14 günlük hiç birimi yapmıyor bende çok endişe ediyorum önerisi olan varmı peki
havvamete hppykds bizimkide sevmiyordu ağlıyodu sürekli ama dr çok önemli dediği için sakinleştirip hep geri koydum oyuncak ile oyaladım şimdi dönmeye başlayınca sevmeye başladı. Pes etme canım 💕
Zeynayzey hppykds bizim herşeyimiz geç olcak sanırım 9 aya gircez desteksiz oturamıyor hemen sağına soluna düşüyor Biz 8 aya girdik dönmeye başladı
Melek1616 Zeynayzey çok evham yapıyorum nörölojiye de gittik sorun yok dedi 8 ay20 günlüğüz 5 dakika oturuyor bazen 15 dakika sonra kendini geri atıyor yada yere pat diye uçuyor sizinde mi aynı