Merveahmettoprak Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu ben 6. Ayda regl olmaya başladım ama aşırı az damla damla sizde de öyle miydi sonradan düzeliyor mu ? Çok şiş hissediyorum kendimi ödemli gibi. 2 aydır regl olmamıştım dün oldum ama yine aynı damla damla ve koyu