Merhaba Hanimlar
ben cok sükür 15 günlük Anneyim. Sütümü sagip veriyorum bebegime. Malesef yaralardan dolayi emzirmek pek mümkün degil artik cünkü acisindan agliyordum artik. Benim gibi sütünü sagip veren var mi acaba ? Ve malesef sütüm doyurmadigi icin ek mamaya basladik yetmedigi durumlarda mama takviyesi yapiyoruz :(