Hava dün birden soğudu ondan mı bilmiyorum dün 1 tog tulum sıcak tutmuştu terleme yok. Bugün 23 derece oda bacakları buz tutmuş pijama giydirdim üstü kısa kol zıbın vücudu serin soğuk ta değil sıcak ta uzun kol giydirsem terler mi ki ama terlemez gibi geliyor