Kızlar bebeğimde aşırı gaz var zaten o problemle uğraşıyorum. Bende doğumdan önce sade soda tüketiyordum, doğum yaptığımdan bu yana hiç içmedim. Şuan içersem bebeğime emzirme yoku ile zararı olur mu yada Onunda gazına iyi gelir mi. Bilgisi olan var mı