Synmannesi uyuzdan ziyade ben varislere takıldım. Yoksa yanlış mı görüyorum. Çok varış var gibi ufak ufak. Bence ortopediue görürseniz iyi olur. Sonra çok sıkıntı çıkarıyormuş. Pıhtı falan atıyormuş beyne kalbe. Bende de var biraz gidicem en kısa zamanda