Kızlar merhaba,
bebeğim 5 gün sonra 3 aylık olacak. İki aydır sadece mama ile besleniyor. Üç hafta önce mama değiştirdik. Sma ya başladık ama çok kabız ve yeşil kaka yaptı. Şimdi similac aldık 4 gündür hiç kaka yapmıyor. Huysuzda değil, keyfi yerinde ama yapmıyor. Bugün 5. gün. Akşama kadar yapmazsa acile götürcez 😕 sizin kabızlığa çözümünüz varmı?