karahann Kızlar ben bebek arabası aldım iki başlığı var işte bi puseti birde diğer yatağı sonrasında birde baston almak lazımmı?
Bir-prens-annesiii karahann baston tipli bebek arabaları var çok hafif sürümü çok rahat oluyor keşke öyle alsaydınız benim ilk bebek arabam ağırdı max 3 ay kullanmışımdır sattım baston tipli bebek arabasından aldım ve çok rahat
beyzacmvrc karahann bence en başta kabin alıp başka hiçbir şey almamak en güzeli. Zaten hafif sürümü de kolay bence bastona gerek olmaz ilerleyen zamanlarda.
kimbumadam karahann e bebekteki arkadaş travel bebek konforu için baston/kabin ebeveyn konforu için demişti çok doğru Evet hantal oluyorlar ama o kadar sarsılmaya bebek asla rahatsız olmuyor kabinlerin çoğunda çift yön yok Güneş gibi durumlarda sıkıntı oluyor O yüzden değiştirmeyin derim Sadece kanz çok iyi bi seçim değil çok problemi çıkıyormuş
Ebru-isil karahann bagi easyfold vardı bizde hiç baston bebek arabasına ihtiyaç duymadım. Bi günlüğüne yanımızda bebek arabası yok diye tanıdıktan baston bebek arabasını kullanmak için aldık hiç rahat değildi.
Bir-prens-annesiii karahann ben hamilton R bebek arabası aldım baston tipli kabin boy o kadar rahat ki tek elle bile rahatlıkla yön verebiliyorsun
beyzanurerkut Kabin boy bebek arabası alabilirsiniz. Hem daha kullanışlı hafif ve yer kaplamıyor sadece puset ayrı alıyorsunuz. Ben bebeğim için bagi neo bebek arabasını tercih ettim. İsterseniz videolarını izleyip bakabilirsiniz☺️
kimbumadam beyzanurerkut ha evet bak bagi şahane ben stok bulamamıştım Hele bi tane desenli var müthiş 👌
Mirabia karahann gerekli benimde bebek arabam o şekilde2 parça ve şuan kızım hem sığamıyor ayakları çerçeveye geldiği için hemde seyahatlerde biz zorlanıyoruz parçaları takıp çıkarırken o yüzden ilk işim bastonlardan almak uzun sürede kullanabilirim rahatca
zeynepgevil Ben kabin boy aldım o kadar rahatki hem baston gibi hafif ve küçük hemde bastondan daha sağlam bastonlar çok dayanıksız kuzenim kullandı hemen tekerleği bozuldu
Elmsnghn karahann benim travel oglum icin aşırı rahat kisinda yazinda uyudugunda ciddi rahat ediyorum sürüş vs zorlamıyor. Ama esim her arabaya koyduğunda çileden çıkıyor. 🤷 Arabaya koyma bi yere giderken sigmadigi icin her yere o yönden kötü.