Casual cadillac onermem çok hantal bir araba, ben de casual quatro modeli almıştım ama onu da önermiyorum yani kısaca seyahat sistem önermiyorum ben, kraft da aynısı çok büyük ve çok hantal şuan ki aklım olsa normal güzel bir bebek arabası alırım jokerde vardı Bi model katlaninca küçücük kalıyordu bi de yenidogandan itibaren kullanılabilen oto koltuğu alırdım. Bence seyahat sistem pişmanlık isterseniz size daha detaylı olarak da yazabilirim eksilerini artılarinj