Oykusmummy
Sezaryen doğum yaptıysanız sütünüzün tam kapasiteye çıkması birkaç ayı buluyor maalesef. Endişe etmeyin, takviyelere ve güzel beslenmeye devam edin. Kendimden örnek verecek olursam 2,5 ayda sütüm tam kapasiteye ulaştı. Tabii her bünye farklıdır, bunu da göz önünde bulundurmak gerek