Aysenur342 bende bebeğimde aynı durumu yaşadım 2 gün hastanede yattık elinden geldiğince emzirmeye çalış canım inşallah ilerlemez birde elinle kontrol et ilerlediğini anlarsın koluna veya bacağına elinle hafif bastır biraz basılı dursun çek renk sarıysa eğer artmış demektir bana doktor o şekilde kontrol etmemi söylemişti