mematiii yerinde olsam matematik çalışırdım bende sayisalciyim tarih ve coğrafyadan başladım çünkü yapamadığım onlar halbuki çok çok kolaymış ve boşuna soru kaciracakmisim dediğim gibi bence tam tersini yap canım ay inşallah dediği gibidir hedefim yüksek ama belli olmaz çocuklarla olduğu kadar bide ben video test gitmedim belli yere kadar video gittim sonra o yere kadar test olarak gittim mesela 6 video sonra test çözdüm çokta akılda kalıcı oldu